PERSPEKTYWA WŁAŚCICIELSKA
Identyfikujemy się z każdym naszym Klientem. Cechuje nas bardzo silna perspektywa właścicielska.

WYKWALIFIKOWANY PERSONEL
Naszym głównym atutem jest wykwalifikowany personel, posiadający doświadczenie w obszarze rachunkowości, rozliczeń magazynowych oraz zarządzania majątkiem. Nasi współpracownicy nie są ludźmi z przypadku – znamy ich od lat, pracowaliśmy razem nie raz, przeprowadziliśmy z sukcesem nie jeden projekt. Ich doświadczenie i długi staż pracy jest w ogromnej mierze podstawą naszego sukcesu i pomyślności każdego projektu.

RZETELNOŚĆ
Jednym z celów poprawnie przeprowadzonej inwentaryzacji jest rzetelne odwzorowanie stanu faktycznego. Nasza wewnętrzna polityka zabrania polegania na opiniach pracowników Klienta czy innych niesprawdzonych danych niepopartych dowodami. Nie skanujemy bezmyślnie kodów kreskowych, tylko rzetelnie identyfikujemy. Inwentaryzacja polega w głównej mierze na identyfikacji. My pokazujemy stan rzeczywisty.

METODY PRACY
Inwentaryzacja z WalterFried to nie bezmyślne skanowanie kodów kreskowych, tylko poprawna identyfikacja, dokładne przeliczenie, zapis przedstawiający rzeczywisty stan Państwa majątku, a także ustalenie faktycznej przydatności, jak również przejęcie pełnej odpowiedzialności prawnej za poprawność przeprowadzonej inwentaryzacji.

PODEJŚCIE KSIĘGOWO-FORMALNE
Przeprowadzony przez nas projekt to gwarancja nie tylko poprawnej identyfikacji, ale również odpowiedniego przypasowania do pozycji w ewidencji majątkowej. To również przygotowanie wszelkich dokumentów likwidacyjnych, przemieszczeń oraz porównywanie stanów księgowych. Zawsze sięgamy do dokumentów źródłowych.

WSPÓŁPRACA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE
WalterFried to połączenie dynamizmu młodych i kompetentnych właścicieli z wieloletnim doświadczeniem naszych pracowników i współpracujących. Z jednej strony nowoczesne podejście do zarządzania pozwalające na wydajną pracę, a z drugiej strony ciężka i skrupulatna praca dokładnych księgowych i kontrolerów, zawsze gwarantującą rzetelność.
Zaufały nam nie tylko średnie i duże przedsiębiorstwa, ale również przedstawiciele znanych na całym świecie marek towarowych oraz duże korporacje.